Teenuse tingimused

Sisustusmööbel

Sisustusmööbel OÜ Logo

 

 

www.sisustusmoobel.ee müügitingimused

Müügitingimused kehtivad www.sisustusmoobel.ee e-poest toodete ja teenuste ostmisel eraisikust ostja (edaspidi Tarbija) ja e-poe Sisustusmööbel OÜ haldaja (edaspidi E-pood) vahel.

1. E-poest saab interneti teel osta vaid neid kaupu, millel juures on link "Lisa ostukorvi". Kauba hind või kauba tarneaeg võib vastavalt olukorrale muutuda. Kui Tarbija on esitanud tellimuse enne vastavate tingimuste muutmist, kohalduvad talle tellimuse hetkel kehtinud lepingutingimused. Sisustusmööbel OÜ-l on õigus e-poe vahendusel sõlmitud lepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata, kui soovitud toode on laost otsa saanud või kui kauba hind/omadused on E-poes süsteemivea tõttu valesti märgitud. Kui E-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse Tarbijaga ühendust ning tasutud summa kantakse Tarbijale tagasi.

2. Lehel „Ostukorv" on soovi korral võimalik muuta ostukorvi sisu. Pärast tarneviisi valimist ja ning tellimuse kinnitamist ostukorvi sisu fikseeritakse ja toodete kogust ega omadusi enam muuta ei saa. Kui Tarbija katkestab ostu pärast tellimuse kinnitamist, tuleb soovitud kaubad ostukorvi uuesti lisada. Kui kontaktandmed on korrektselt täidetud ja tellimus kinnitatud, suunab E-pood Tarbija makse sooritamise lehele.

3. E-poes saab valitud toodete eest maksta järgnevate e-pankade kaudu: Swedbank, SEB pank, Nordea ja LHV. Kauba eest on võimalik tasuda ka krediitkaardiga, ülekandega või Liisi järelmaksuga. Ülekandes peab olema selgitusse märgitud vastava arve number. Kõigi E-poes tehtavate tehingute maksumused kuvatakse eurodes.

4. Juhul kui kolme tööpäeva jooksul alates tellimuse tegemisest ei ole tellimuse eest tasutud, on E-poel õigus tellimus tühistada.

5. Pärast kauba lisamist ostukorvi on võimalik jätkata teiste kaupade sirvimist või tellimus lõplikult vormistada. Kui toodete eest on tasutud, saadetakse Tarbijale automaatselt e-mailile kinnitus arve tasumise kohta.

6. E-poes esitatud tellimus vaadatakse läbi samal päeval, kui tellimuse eest tasutud summa laekub müüja pangaarvele.

7. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal või antakse üle Sisustusmööbel OÜ ruumides vastavalt kauba saadavusele. Kaup antakse üle vaid isikule, kes suudab tõestada, et tema on kauba ostja või tal on ostja volitus kauba vastuvõtmiseks. Tutvu transporditingimustega lähemalt siin. Kaup tarnitakse üldjuhul ostjale 1-3 nädala jooksul pärast seda, kui tellimuse eeston tasu laekunud müüja arvele. Eritellimuste ja pehme mööbli puhul on toote saabumise tähtaeg märgitud arvel.

8. Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest või tellimuse vormistamisest teatada müüjale soovist lepingust taganeda ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist, juhul kui kaup ei ole veel Tarbijani jõudnud. Kui tellitud kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades (eritellimusena), ei saa ostetud kaupa üldjuhul tagastada. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis.

Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest ja selle tagastamisega seonduvad otsesed kulud tuleb katta Tarbijal.

Juhul, kui Tarbija on toodet kasutanud muul viisil, kui on vaja toote funktsionaalsuses, omadustes ja välimuses veendumiseks, vastutab tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisest tingitud väärtuse kahanemise eest Tarbija. Et veenduda eseme funktsionaalsuses, omadustest ha välimuses, peaks Tarbija kasutama toodet üksnes nii, nagu on lubatud seda tavapäraselt poes teha.

9. Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.. Kirjas peab olema järgmine info: tagastatava kauba nimetus, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Kauba eest tasutud summa tagastatakse ostja arveldusarvele viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saamisest. Juhul, kui tagastatav toode ei ole jõudnud müüjani nimetatud tähtaja jooksul, on müüjal õigus viivitada tagasimaksega toote kättesaamiseni.

Tagastamisavalduse vormi leiate siit: vorm

10. Lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (toode ei vasta pakutud näidisele või on defektiga) on Tarbijal on õigus esitada kaebus ning kaup tagastada. Puudusega kauba puhul on Tarbijal õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Puuduse tekkimisel on esimese kuue kuu jooksul puuduse tõendamiskohustus müüjal, ülejäänud 1,5 aasta jooksul Tarbijal. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peaks Tarbija säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Sisustusmööbli e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.

Sisustusmööbli e-pood vastab kaebusele hiljemalt 15 päeva jooksul alates kaebuse saamisest.

11. Isikuandmete töötlemine
11.1. Tarbija annab e-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega nõustudes E-poele õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kätte toimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohale toimetamiseks.
11.2. E-poel www.sisustusmoobel.ee on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
11.3. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohale toimetamiseks.
11.4. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka e-poel ligipääs.

12. E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada aadressile: Sisustusmööbel OÜ, R. Tobiase 2, 10147 Tallinn või e-posti aadressile: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.. Kauba saab ka tagastada eelnimetatud postiaadressile.

13. Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:
1) Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.
2) Nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui:

- E-poel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,

- parandamine ebaõnnestub,

- E-poodl ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud,

- kauba parandamise või asendamisega on Tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
E-pood ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.
Teave tellimuse kohta: E-R: 09.00-17.00 telefonil 6393939 või e-posti aadressil 
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

14. Tarbija võib esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu, juhul kui E-pood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus E-poe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on:

Aadress: Rahukohtu 2, 10130 Tallinn
E-post: 
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Veebileht: 
http://www.tarbijakaitseamet.ee
Telefoninumber: +372 6201707

Euroopa Liidu internetipõhine tarbijavaidluste lahendamise platvorm on leitav: http://ec.europa.eu/odr. Antud platvormil saab Tarbija kaebuse esitada nii piiriülese kui riigisisese tehingu puhul. Eelkõige on internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades tarbijal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja liikmesriigis.

 

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Miks ei saa kõiki kodulehel kuvatavaid tooteid ostukorvi lisada?
Tooteid, mis on pealaost otsa saanud, ei saa e-poest tellida. Kui soovitud toote juures puudub link "lisa ostukorvi", siis ei ole kaup e-poes antud hetkel saadaval. Soovi korral pakume asemele võimalikult sarnase välimuse ja omadustega toodet.

Kas kauba eest on võimalik tasuda järelmaksuga?
Meie e-poest on võimalik osta tooteid järemaksuga.Tasumisel valige makseviisiks Liisi järelmaks ja järgige juhiseid.

Kas kaup tuuakse ka kortermaja viimasele korrusele?
Kui valite tarneviisiks DPD Transpordi, sisaldab hind transporti Teie maja välisukseni.

Kas tellitud mööbel saabub kokkupanduna või detailidena?
Enamasti saabub mööbel detailidena ning kindlasti on pakendis kaasas ka toote kokkupaneku juhend.

Kui kaua on mul aega kaubale lattu järeletulemiseks? 
Ostetud kauba ladustamine Sisustusmööbel OÜ laos on tasuta kuni kaks nädalat kauba lattu saabumise hetkest alates. Edasine ladustamine maksab 6 € päev.

Mida teha, kui tegin e-poest tellimuse, kuid ei ole saanud kinnitust oma e-mailile? 
Peale edukat tellimuse esitamist saadame teile tellimuse kinnituse e-mailiga. Juhul, kui Te postkastist meie kirja ei leia, siis palun vaadake ega kiri ei ole kogemata rämpsposti kausta sattunud. Kui märgite oma postkastis, et "tegemist ei ole rämpspostiga", siis jõuavad edaspidi Teie tellimuse kinnitused sissetulevate kirjade kausta.